Υγιή πόδια

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Υγιή και όμορφα πόδια. Εδώ θα βρείτε τις απαραίτητες πληροφορίες για τις θεραπείες ομορφιάς, φροντίδας και χαλάρωσης που χρειάζονται τα πόδια σας.

Πώς μπορώ να διατηρώ τα πέλματά μου πάντα λεία και απαλά;

Για να αντιμετωπίσετε την έντονη εφίδρωση, φορέστε κάλτσες από φυσικά υλικά όπως το βαμβάκι και παπούτσια που επιτρέπουν στα πόδια να αναπνέουν, καταπολεμώντας την ανάπτυξη των μυκήτων και των βακτηρίων που προκαλούν την κακοσμία. Ένας άλλος τρόπος για να αποφύγετε τους δυσάρεστους μύκητες είναι η χρήση ενός αντιβακτηριδιακού αποσμητικού σπρέι. Αν η εφίδρωση δεν υποχωρεί, μια αντιιδρωτική κρέμα θα βοηθήσει, όμως η υγιεινή των παπουτσιών είναι εξίσου σημαντική. Δοκιμάστε τη χρήση αποσμητικού για παπούτσια ή αποσμητικούς πάτους για την αντιμετώπιση των δυσάρεστων οσμών.

Τι προκαλεί τις σκληρύνσεις στο δέρμα;

Οι σκληρύνσεις στο δέρμα των ποδιών δημιουργούνται από τη συνεχή πίεση κατά το περπάτημα και την τριβή με τα παπούτσια - μπορούν να γίνουν ενοχλητικές και αντιαισθητικές. Για να τις αφαιρέσετε, χρησιμοποιήστε τη νέα μας Ηλεκτρική Λίμα Ποδιών Scholl Velvet Soft - οι προηγμένες κεφαλές της αφήνουν στα πόδια σας μια υπέροχα απαλή αίσθηση.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΙΜΑ ΠΟΔΙΩΝ VELVET SOFT ΜΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΩΝ

Πώς μπορώ να σταματήσω την ξηρότητα στο δέρμα;

Το σκληρό δέρμα και οι σκληρύνσεις θα συνεχίσουν να εμφανίζονται αν δεν εντοπιστεί και δεν αντιμετωπιστεί η βασική αιτία της πίεσης ή της τριβής. Ακολουθώντας τακτικά μια αγωγή περιποίησης και χρησιμοποιώντας προϊόντα ενυδάτωσης και φροντίδας των ποδιών θα διατηρήσετε το δέρμα σας λείο και απαλό.
ΚΡΕΜΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΓΙΑ ΣΚΑΣΜΕΝΕΣ ΦΤΕΡΝΕΣ

Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω τις δυσάρεστες οσμές;

Για να αντιμετωπίσετε την έντονη εφίδρωση, φορέστε κάλτσες από φυσικά υλικά όπως το βαμβάκι και παπούτσια που επιτρέπουν στα πόδια να αναπνέουν, καταπολεμώντας την ανάπτυξη των μυκήτων και των βακτηρίων που προκαλούν την κακοσμία. Ένας άλλος τρόπος για να αποφύγετε τους δυσάρεστους μύκητες είναι η χρήση ενός αντιβακτηριδιακού αποσμητικού σπρέι. Αν η εφίδρωση δεν υποχωρεί, μια αντιιδρωτική κρέμα θα βοηθήσει, όμως η υγιεινή των υποδημάτων είναι εξίσου σημαντική. Δοκιμάστε τη χρήση αποσμητικού για υποδήματα ή πάτους από ενεργό άνθρακα για την αντιμετώπιση των δυσάρεστων οσμών.
ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ ΣΠΡΕΙ ΠΟΔΙΩΝ SCHOLL FRESH STEP

Πώς να αντιμετωπίσω τους κάλους;

Επιλέξτε άνετα παπούτσια για να αποφύγετε τη δημιουργία κάλων. Εάν ο κάλος έχει ήδη σχηματιστεί, μπορείτε είτε να τον αφαιρέσετε, είτε να τον προστατεύσετε. Δοκιμάστε κρέμες για την αφαίρεση των κάλων και χρησιμοποιείστε λίμα μετά το ποδόλουτρο. Για την προστασία, την ανακούφιση από τον πόνο και την αντιμετώπιση της δυσάρεστης αίσθησης που προκαλείται από τη τριβή και την πίεση, χρησιμοποιείστε προστατευτικά επιθέματα από τσόχα, λάτεξ ή τζελ.

Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω την κούραση των ποδιών;

Διώξτε την ένταση και απαλλάξτε τα πόδια σας από την κούραση με ένα ζεστό ποδόλουτρο με μεταλλικά άλατα ή ειδικά προϊόντα καθαρισμού. Για πραγματική χαλάρωση των ποδιών κάντε τους μασάζ κάτω από τρεχούμενο νερό καθώς και μερικές ασκήσεις, όπως να περιστρέψετε τους αστραγάλους, ή να λυγίσετε και να τεντώσετε τα δάχτυλα των ποδιών. Ολοκληρώστε το ποδόλουτρο εναλλάσσοντας ζεστό και κρύο νερό στα πόδια σας, για να τονώσετε την κυκλοφορία του αίματος. Αν είστε εκτός σπιτιού, μπορείτε να δροσίσετε και να τονώσετε τα κουρασμένα πόδια σας με ένα ελαφρύ σπρέι.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνω μασάζ στα πόδια μου;

Δε χρειάζεται να είστε επαγγελματίας μασέρ για να δώσετε λίγη αγάπη στα πόδια σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους κάνετε ένα αναζωογονητικό ποδόλουτρο και ένα δεκάλεπτο απαλό μασάζ. Δοκιμάστε αυτόν τον απλό τρόπο:

Βάλτε λίγο λάδι για μασάζ στο πόδι σας.

Χαϊδέψτε απαλά το πόδι ξεκινώντας από τα δάχτυλα, προχωρήστε στα πλαϊνά μέρη, στο πέλμα και στη φτέρνα. Έπειτα κάντε μασάζ στον αστράγαλο και στο κουτουπιέ.

Δώστε ελαφρά χτυπήματα στο δέρμα που βρίσκεται κάτω από το κάθε δάχτυλο, χρησιμοποιώντας τους αντίχειρες.

Γλιστρήστε αργά τον αντίχειρά σας από τη φτέρνα προς τα δάχτυλα, περνώντας από την καμάρα και έπειτα από την εξωτερική πλευρά.

Κρατήστε ένα-ένα δάχτυλο ανάμεσα στον αντίχειρα και το δείκτη σας και τραβήξτε τα απαλά.

Αγκαλιάστε με το ένα σας χέρι το μπροστινό μέρος του ποδιού και με το άλλο χέρι αγκαλιάστε το πίσω μέρος. Έπειτα κάντε κυκλικές κινήσεις με τα χέρια σας προς διαφορετικές κατευθύνσεις, σαν να "στύβετε" τα πόδια σας.